درخواست همکاری

پشتیبانی نرم افزار

ساختار نرم افزار مدیریت درمانگاه و مطب سامان به طوری طراحی شده است که با اندکی آموزش برای اکثر کاربران قابل استفاده است. راهنمایی در صفحات تنظیمات برنامه برای دسترسی آسان به آموزش قرار داده شده است.

با این حال پشتیبانی نرم افزار به صورت تلفنی و همچین از راه دور از طریق نرم افزارهای واسط (Remote) صورت میپذیرد.

پشتیبانی حضوری هم در موارد حساس و یا بررسی درخواستها با توجه به درخواست کاربران صورت میپذیرد.

 

5/5

۲ پاسخ

  1. اگه واقعا اینطور باشه خیلی خوبه، چون اکثرا سیستم ها رو آموزش نمیدن یا آموزش خیلی سریع میدن که کاربر با نرم افزار تنها می مونه، ولی اگر آموزش و پشتیبانی دائمی باشه یه اتفاق خوب هست و با اطمینان میشه پیش رفت و از کار با سیستم لذت برد.

    1. سلام دوست عزیز
      ممنون از حسن نظرتون
      در نرم افزار مدیریت درمانگاه و مطب سامان هیچ محدودیتی برای آموزش وجود ندارد، همچنین نیروهای پشتیبان متعدد برای این منظور در نظر گرفته شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *